نوبت دهی آنلاین: 88029600
  • تاریخ انتشار : 1403/05/02 - 10:52
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 146
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مصاحبه دکتر غفرانی به مناسبت روز فیزیوتراپی

بمناسبت روز فیزیوتراپی مصاحبه ای با دکتر مسعود غفرانی مسئول بخش فیزیوتراپی مرکز قلب تهران انجام شد که در زیر می خوانید.

به گزارش روابط عمومی مرکز قلب تهران، روز دوشنبه دوم مرداد 1402 همزمان با روز فیزیوتراپی خبرنگار واحد روابط عمومی با دکتر غفرانی گفتگویی داشت که متن و فیلم این گفتکو را در زیر مشاهده می کنید.
- روز دوم مرداد روز ملی فیزیوتراپی در محضر دکتر غفرانی مسئول بخش فیزیوتراپی مرکز قلب تهران هستیم، این روز را خدمت شما و همکاران عزیز تبریک عرض می کنم، می خواستم پیامتان را در مورد این روز بفرمایید.
عرض سلام و خسته نباشید دارم ممنون از لطف و عنایت شما، من هم به نوبه خودم روز دوم مرداد روز فیزیوتراپی را خدمت همه همکاران عزیز تبریک عرض می کنم، بسیار خرسندم که بعنوان عضوی از کادر درمان تلاش می کنیم که آلام و رنج بیماران را کاهش دهیم و در جهت بهبود کیفیت زندگی مراجعین قدمی برداریم.
- با توجه به اینکه فیزیوتراپی علم توانمندسازی بیماران قلبی نیز هست، می خواستم نظر حضرتعالی را در این مورد بدانم.
همانطور که مستحضر هستید فیزیوتراپی حوزه های مختلف دارد و یکی از مهم ترین حوزه های آن فیزیوتراپی و توانبخشی بیماران قلبی عروقی و تنفسی است و در مرکز قلب تهران به همت تلاش و کوشش همکاران با سابقه فیزیوتراپیست درواقع خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی به گونه ای ارائه می شود که بر اساس تعریف سازمان جهانی بهداشت بیماران بهترین شرایط را از نظر جسمی، روحی و اجتماعی کسب کنند و بصورت توانمند به زندگی طبیعی خودشان برگردند. 
- با توجه به توضیحاتی که فرمودید می خواستم بدانم نحوه ارائه خدماتتان در مرکز قلب به چه صورت است.
همانطور که می دونید مرکز قلب تهران یکی از بزرگترین مراکز تخصصی و فوق تخصصی در حوزه قلب می باشد و بازدهی بیماران در مرکز زیاد است و این مسئله قابل توجه است که همکاران فیزیوتراپیست ما در فازهای مختلف به این بیماران ارائه خدمت می کنند. بیماران قبل از اجرای هر پروسیجری تحت ویزیت و مشاوره فیزیوتراپیست ها قرار می گیرند و بعد از انجام پروسیجرهای درمانی مختلف نیز بلافاصله همکاران فیزیوتراپیست ما در فاز بستری وارد عمل می شوند و خدمات فیزیوتراپی را در بخش بستری ارائه می دهند و پس از ترخیص بیماران در فاز دو و سه بازتوانی قلبی عزیزان دوباره به مرکز مراجعه می کنند و از خدمات تخصصی بازتوانی قلبی هم بهره می برند.
- تشکر می کنم از توضیحات کامل و جامع حضرتعالی.
سلامت باشین، ممنون از شما و وقتی که اختصاص دادین.

 

 

  • گروه خبری : معاونت درمان,مناسبت ها
  • کد خبر : 272524
سید محسن اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *